Ett Perfekt Sett Att Länka Andras Bloggar I Kommentarer

Jag Tänkte att jag inte behövde dölja länken här för jag tyckte faktiskt om den bloggen hahaha. Men ja detta är en perfekt kommentar där man länkar någon annans blogg. Jennifer här har sett att jag har intresse för foto och därav länkar en fotoblogg, inte en random blogg där någon har frågestund..

Nu kanske det finns en risk att denna jennifer kanske äger denna bloggen fast bara säger att hon heter något annat för att det inte ska se ut som reklam.

men ajja vem har dött av lite gratisreklam ;)

//Jesper Molin

Jag vet att detta är spam men ajja...

Kommentarer
Postat av: borta

blä!

Nä verkligen inte, kallt och jävligt. JAg vill ha sommar nu :(

2010-12-27 @ 09:47:00
URL: http://visamigbort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Copyright 2010 Jesper Molin