Fint Att Man Inte Kan Sova

Eller jag har inte äns försökt men ja så går det när man inte sover om nätterna men på dagarna istället.

Just nu i skrivande stund så är klockan 06:22 och nu idag ska jag lämna tillbaka några filmer jag har hyrt på hemmakväll. Sen efter det kommer jag handla mat till mitt tomma kylskåp och därefter det så ska jag börja måndagsstäda!

Sen om jag har tid kanske jag ska träffa några vänner men om det inte blir så kan jag börja planera nya photoshoots för jag har inte fotat på ett tag och jag känner att om jag ska bli klar med min portfolio innan april så måste jag verkligen skynda på!

//Jesper Molin

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

sv, Det jag gör som jobb lägger jag oftast inte ut på bloggen. Är det någon jag känner som gett mig tillåtelse att publicera dem, så bloggar jag om dem :)



Just nu har jag inget mål. Jag har mitt jobb på scandinavian photo som tar upp den mesta delen av min tid och jag vill bara för en stund flyta med. Vad som händer senare får jag se längre fram. :)

2010-12-27 @ 08:40:36
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Copyright 2010 Jesper Molin