God Morgon!

Ja Nu har man vaknat i sin mörka lägenhet klockan 20 över 5 på morgonen och jag tänker så snabbt det föregångna dygnet hade gått.. Alltså jag sov ganska dåligt igår natt så jag vaknade 04 på morgonen och man har varit i full gång hela dagen.

Men jag har haft en otroligt trevlig dag ändå då Kevin kom hem till mig och bjöd på frukost och sedan la oss för att lyssna på brunchrapporten på P3. Efter Det så stack vi ut och åt lite träffade upp några vänner och fikade.

Så jag har varit igång hela dagen och jag försökte hålla mig vaken så länge som möjligt tills jag däckade helt vid 23 men det var ändå skitbra tyckte jag.

//Jesper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Copyright 2010 Jesper Molin