Hej Mitt Namn Är Jesper!

Hej mitt namn är jesper och jag välkomnar er till min tusende blogg.

Jag har haft så otroligt många bloggar och jag känner nu att det är dags att börja igen för jag har förlorat min fotolust och bloggen var det stället där jag fick mest kritik (både bra och konstruktiv) så jag testar bloggen igen som ett bra medie för att komma ut igen.

Jag tycker även om att skriva så det ska bli otroligt skönt och börja skriva igen såhär kommer det komma en del.

Lite om mig:

Jag avslutar imorgon min nästsista termin i gymnasiet där jag läser Foto men inriktning Mode och reklam. Många frågar mig om jag verkligen vill jobba inom foto och jag kan säganu direkt att det är min dröm . fast foto är inte mitt enda intresse utan musik med men jagh skapar tyvärr inte musik utan bara lyssnar men varje gång jag inte behöver vara social så har jag alltid ett par hörlurar i öronen.

Vi hörs och ha det bra!

//Jesper Molin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Copyright 2010 Jesper Molin