Jag Saknar Sommaren.... Lite..

Visst jag älskar vintern så oerhört och det är min favoritårstid men det sociala livet blir lidande för man kan inte umgås ute på samma sett. Om man ska umgås ute så måste man nästan sätta sig på ett fik om inte vill frysa ihjäl...


Här är ialf några bilder från i sommras på två stycken av mina riktigt goda vänner :D


Jag och Athina


Linn (http://cigghoran.blogspot.com/)

Jaja det är i alla fall bara 6 månader till in 19 årsdag hahaha och det är jue då sommaren börjar.. jag borde chilla ändå.. Vintern är fortfarande mysig.

//Jesper Molin

Kommentarer
Postat av: linn

vidrig bild jesper. vidrig.

2010-12-21 @ 22:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Copyright 2010 Jesper Molin