Nä Idag Ska Jag Bara Slappa!

Ja så är det jag ska nog hyra en film och köpta lite saker för att sedan bara sitta hemma och mysa förfan.

Haha nä men det är det jag planerar i alla fall men jag är på för andra förslag men jag orkar absolut inte ta bussen in till stan idag så det får vära runt här jag bor isåfall. Ja anledningen till att jag vägrar ta bussen är att igår när jag skulle ta bussen till stan för att träffa en vän så först var den försenad 25 min eller nä bussen var inte sen utan det stod bara "ej i trafik" på den. Detta var inte bara en buss utan det var 2 bussar till så då fick jag ta den fjärde bussen och allt gick bra med bussresan förutom dom sista 3 hållplatserna där det egentligen tar 2 min att åka så tog det F**king 15 min.

gawd så nej inga bussresor idag!
//Jesper Molin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Copyright 2010 Jesper Molin