Söndag Åh Söndag

Hej det har varit en massa händelser nu efter julen så bloggen har jue kommit lite i kläm tyvärr. Men dom senaste dagarna har varit sjukt roliga och även den tiden som firades med släkten.

Lillejulafton:

Ja denna dagen var lite galen för min pappa ringer och väcker mig och säger att vi inte kommer kunna fira jul med släktingarna idag just att alla medier i skåne säger att det inte är säkert att man kommer fram på alla skånes vägar på grund av snökaoset... men jag sa till pappa att det var värt att prova ändå och så gick han med på det. Tillslut kom vi fram och vi åt julmat och hade en massa trevligt, i julklappsöppningen fick jag 600 kronor på weekday och konsertbiljetter till The Ark konserten på KB så jag blev otroligt glad.

Julafton:

Denna dag firades med en av mina bästa vänner och hos hans familj just på grund av att annars hade jag suttit hemma ensam på julen och denna vännen är verkligen nära mig. och här bjöds det på ungersk julmat och till det blev det djupa konversitioner om världenm i allmänhet.

Nu är ju inte detta allt som har hänt mig just att det saknar en dag men alla stora helgerna är jue över så bloggen fortsätter som vanligt!
//Jesper Molin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Copyright 2010 Jesper Molin